Persoonlijke flyer volgende week klaar!

Mijn naam is Ward Overeem en ik ben trots om Brabander en Eindhovenaar te zijn. Ik maak me hard voor meer werkgelegenheid in Brabant. Iedereen heeft recht op betaald werk en een goede opleiding. Daarnaast streef ik naar een duurzame, veilige en sociale leefomgeving waar mensen naast goed wonen en werken tevens kunnen recreĆ«ren en deel kunnen nemen aan een bourgondisch en cultureel leven. Voor mij hebben duurzaamheid, werkgelegenheid en volksgezondheid de allerhoogste prioriteit. Verder ga ik voor een provincie die het belangrijk vindt dat alle inwoners van dorpen en steden mee (kunnen) doen. Dit betekent voor mij dat wij als Brabanders, solidair zijn aan diegene die het ‘echt’ nodig hebben. Daar wil ik graag mijn bijdrage aan leveren. Maar ik vind dat wij ook mensen, bedrijven en instellingen moeten aanspreken op hun verantwoordelijkheden (en gedragingen) als dat nodig is. Empatisch waar mogelijk en confronterend waar nodig. Voor de komende 4 jaar sta ik voor een eerlijker en fatsoenlijk Brabant.

Stem op 2 maart PvdA-Brabant lijst 4, plaats 17
Ward Overeem

Site: www.wardovereem.nl
Twitter: www.twitter.com/WardOvereem
Mail: ward@pvda-eindhoven.nl
PvdA site: www.pvdabrabant.nl en www.pvda-eindhoven.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

2012 De start van Bureau Re-Ward

Algemene Ledenvergadering PvdA-Eindhoven 3 december

Lijsttrekkersdebat bij Omroep Brabant